Supersite
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Supersite

Alleen voor groep 7SM!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Chatboxcodes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Izza
Admin
Izza


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 14-04-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Chat-profiel
Waarschuwingspunten: 0

Chatboxcodes Empty
BerichtOnderwerp: Chatboxcodes   Chatboxcodes Icon_minitimewo apr 23, 2014 12:50 am

Hoi!
Deze codes kun je alleen in de chatbox gebruiken, maar ze maken chatboxfeestjes leuk! Je MOET ze aan het begin van een zin plaatsen, en je MOET er iets achterzetten ZONDER hoofdletter!

 
Chatbox commands
Toelichting
/me
Als je deze code plaatst, word /me vervangen door je gebruikersnaam, bijvoorbeeld: Izza eet friet als je geschreven hebt: /me eet friet
/exit
Uitloggen uit de chatbox, je kunt er ook nog een reden bij zetten: /exit Omdat ik geen zin meer heb. Dan komt er bijvoorbeeld te staan: Izza heeft de chat verlaten om wo 23 apr 2014 - 13:46 : Omdat ik geen zin meer heb
/abs
Als je even afwezig bent, kun je een berichtje sturen naar de anderen, bijvoorbeeld /abs Omdat ik ga eten. Dat komt er zo uit te zien: Izza is afwezig : Omdat ik ga eten
 


Dit waren de chatboxcodes, je kunt natuurlijk ook smiley's en BB codes gebruiken in de chat! En ook kleuren!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://supersite.actieforum.com
 
Chatboxcodes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Supersite :: Regels :: Regels-
Ga naar: