Supersite
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Supersite

Alleen voor groep 7SM!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Chatregels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Izza
Admin
Izza


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 14-04-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Chat-profiel
Waarschuwingspunten: 0

Chatregels Empty
BerichtOnderwerp: Chatregels   Chatregels Icon_minitimedi apr 15, 2014 3:05 am

Hoi!
Even dit zeggen!

Je mag gewoon chatboxfeestjes houden, maar vraag het eerst aan een beheerder, dan kunnen we er een topic voor openen. Doe je dit niet? Dan krijg je 10 waarschuwingspunten.
Behandel anderen zoals je zelf behandeld zou willen worden! Doe je dit niet? Dan krijg je 40 waarschuwingspunten. Bij 100 krijg je een IP-ban voor 3 maanden.
Word je uitgescholden? Meld het aan mij of maurits.
Je MAG een eigen avatar maken, maar je kunt ook er makkerlijk eentje maken! profiel>Avatar>Een eigen avatar maken.
Niet meer dan 1 account! Dit kunnen wij controleren! Doe je dit toch? Dan krijg je 60 waarschuwingspunten!
Let op: De anti-pest accounts, de testaccounts van de beheerders en de "Ik ben mijn wachtwoord vergeten!" accounts tellen NIET mee!


Hoe werken de anti-pestaccounts?

Stel, je bent bang om te melden dat je gepest wordt, en je weet niet wat je moet doen, dan kun je de anti-pestaccounts inschakelen.
Deze accounts zijn van niemand, er zijn er op dit moment 2 op het forum, en het enige wat je moet doen is inloggen en maurits of mij mailen met de gebruikersnaam van degene die jou pest en jouw gebruikersnaam!
Hoe mail ik iemand?
Klik op deze link:
https://supersite.actieforum.com/privmsg?mode=post
Voer een naam in en een onderwerp, stuur je bericht en klaar!

Hoe log ik in op het anti-pestaccount?

Anti-pestaccount 1
Vul in bij gebruikersnaam: anti-pest
Vul in bij wachtwoord: Boterkoek26

Anti-pestaccount 2
Vul in bij gebruikersnaam: anti-pest!
Vul in bij wachtwoord: Boterkoek26

Het "Ik ben mijn wachtwoord vergeten!" account gebruik je als je je wachtwoord bent vergeten. Stuur een van de BEHEERDERS, niet de MODERATORS, die kunnen geen wachtwoorden opvragen! een mailtje met daarin je gebruikersnaam en je nieuwe wachtwoord, het nieuwe wachtwoord houdt in dat als je je wachtwoord vergeten bent je een nieuw wachtwoord verzint. Het verzonnen wachtwoord moet cijfers, letters en Hoofdletters bevatten.
Voor het "Ik ben mijn wachtwoord vergeten!" account moet je dit invullen:
Account 1:
Gebruikersnaam: nieuwwachtwoord
Wachtwoord: Boterkoek26

Account 2:
Gebruikersnaam: wachtwoordvergeten
Wachtwoord: Boterkoek26


Dat was het!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://supersite.actieforum.com
 
Chatregels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Supersite :: Regels :: Regels-
Ga naar: